» مطالب » سبک زندگی » مد و پوشاک » با هر لباس، چه گردنبندی ست می‌شود؟
با هر لباس، چه گردنبندی ست می‌شود؟
مد و پوشاک

با هر لباس، چه گردنبندی ست می‌شود؟

اردیبهشت 6, 1403 5081

گردنبند، یکی از مهم‌ترین زیورآلات است که از گذشته تا کنون نقش مهمی در کامل کردن استایل افراد داشته است. این اکسسوری زیبا و تأثیرگذار انواع گوناگونی دارد که هر کدام با انواع لباس‌ها، استایل‌ها و یا با فرم گردن و صورت به خوبی تناسب می‌یابند. بنابراین، در انتخاب گردنبند، به مدل لباس، نوع و حالت چهره و سایر عوامل توجه کنید. در این بخش از دنیای مد، به شما می‌گوییم کدام گردنبند برای لباس شما مناسب است.

دکلته: چوگر

اگر می‌خواهید به مجلس عروسی، تولد و… بروید و پیراهن دکلته را انتخاب کرده‌اید، گردنبند چوگر برای شما مناسب است. چوگر جزء اکسسوری‌های پرطرفدار در دنیای مد است که کاملاً دور گردن سفت می‌شود و با کمک آن می‌توانید یک استایل خاص داشته باشید. گردنبند چوگر از جنس‌های متفاوتی مانند طلا، نقره و بدل ساخته می‌شود و با گستردگی و طرح‌های زیاد وارد بازار می‌شود.

یقه قایقی: بلند بی پلاک

یقه قایقی، نوعی یقه است که مناسب افرادی است که بالاتنه‌ی درشت دارند. برای این نوع یقه، گردنبند بلند مناسب است. استفاده از گردنبندهای کوتاه برای این نوع یقه قطعاً کار اشتباهی است. بنابراین، سعی کنید از گردنبندهای بلند و بدون پلاک یا گردنبندهای رشته‌ای استفاده کنید.

یقه اسکی: گردنبند کارتیه

یقه اسکی، ترکیبی از یقه ایستاده و یقه برگردان است که در فصول سرد سال استفاده می‌شود و برای افراد با گردن کوتاه مناسب نیست. برای این نوع یقه، گردنبند کارتیه مناسب است. گردنبند کارتیه مدلی از زنجیر کلفت یا ظریف بافته شده است که در مدل‌های توپر و یا کوبیده، با ضخامت‌ها و اندازه‌های گوناگون ساخته و عرضه می‌شود.

 یقه مربعی:سکه ای

برای این نوع یقه، گردنبند سکه ای مناسب است. این گردنبند باید کوتاه بوده و روی ترقوه قرار بگیرد و از یقه بیشتر بلند نباشد. گردنبندهای ظریف چند تایی یا گردنبندهایی با خطوط مورب نیز مناسب هستند.

 یقه هفتی:گردنبند آویز دار

برای این نوع یقه، گردنبند بلند آویزدار مناسب است. انتخاب گردنبندی که بلندی کافی داشته باشد و آویزهایی داشته باشد، مناسب است. گردنبندهای بلند با پلاک و گردنبندهای لایه‌ای نیز برای این نوع یقه مناسب هستند.

 یقه گرد

برای یقه گرد، شما دو گزینه دارید. می‌توانید از گردنبندهای ظریف و کوتاه استفاده کنید یا از گردنبندهای رو لباسی استفاده کنید. گردنبند رولباسی طلا با هر نوع پوششی سازگار است و جلوه و شکوه بیشتری به استایل شما می‌بخشد.

 یقه دلبری

برای یقه دلبری، گردنبندی با مهره‌های آویز مناسب است. گردنبندهایی که دارای پلاک و چوکری ظریف و نازک هستند، انتخاب منحصر به فردی برای این نوع یقه است و جذابیت و ظرافت زنانه را به تمامیت خود نشان می‌دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

Amirkabir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت