» مطالب » سبک زندگی » خانه و خانواده » رفتارهای با سیاست زنان برای گرفتن پول از شوهر
رفتارهای با سیاست زنان برای گرفتن پول از شوهر
خانه و خانواده

رفتارهای با سیاست زنان برای گرفتن پول از شوهر

اسفند 19, 1402 30118

روش‌های ساده‌تر برای دریافت پول از شوهر برای خرید

همسر شما با تمام تلاش و توان خود سعی می‌کند تا نیازهای شما و فرزندانتان را تأمین کند تا شما در شرایط بهتری زندگی کنید. اما گاهی اوقات مشکلاتی در گرفتن پول از وی دارید که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در این بخش، به بحث درباره نقاط ضعف شوهر نمی‌پردازیم، اما نکات کاربردی را برای راحت‌تر کردن این فرآیند برای شما خانم‌ها بیان خواهیم کرد.

1. سیاست زنانه را رعایت کنید

اگر شما یک زن باهوش هستید، حتماً می‌دانید منظورمان از سیاست زنانه چیست. این عبارت که “رگ خواب هر مردی در دست همسرش است”، حقیقتی پنهان ندارد. زیرا شما به خاطر زندگی با همسرتان بهتر از هر کس دیگری، می‌دانید که چگونه و با چه لحنی می‌توانید همسرتان را متقاعد به انجام کاری کنید. شما به خوبی می‌دانید که مرزهای رفتاری شوهرتان چیستند، پس در طرح خواسته‌هایتان به این مرزها نزدیک نشوید و با استفاده از لحن و کلمات مناسب، خواسته‌هایتان را بیان کنید و مطمئن باشید که نتیجه‌بخش خواهد بود.

2. از خانواده شوهرتان کاری نداشته باشید

اگر نیاز به پول برای خرید دارید، حتماً بدانید که اینکه سعی کنید خرج‌های خانواده شوهرتان را کاهش دهید، به شما سودی نخواهد رساند. در واقع، این عمل ممکن است شوهرتان را نسبت به شما بدبین‌تر و مقاوم‌تر کند. هرگز برای رسیدن به خواسته‌هایتان، همسر خود را تهدید یا تحقیر نکنید.

3. به همسرتان زمان مناسب بدهید

وقتی همسرتان پس از یک روز کاری خسته به خانه برمی‌گردد و ذهنش هنوز با تنش‌های محیط کار و مسائل خارج از خانه پر است، زمانی مناسب برای بحث درباره پول و خرید نیست. به او اجازه دهید که ریلکس شود و از خستگی و تنش خود دور شود تا با حالت بهتر و اعصاب آرام‌تر به نیازهای شما توجه کند.

4 از زبان تند خودداری کنید

حتی کودکان نیز می‌دانند که برای رسیدن به خواسته‌هایشان باید با مهربانی و با زبانی ملاطفت‌آمیز صحبت کنند. به عنوان یک بزرگسال کامل، شما قطعاً از اثربخشی این نوع ارتباط آگاه هستید. پس سعی کنید از زبان تند و تندخو استفاده نکنید و با استفاده از کلمات و اصطلاحات مهربان، خواسته‌هایتان را بیان کنید.

 

در هنگام صحبت با همسرتان، به او بیان کنید که قدر زحماتش را می‌دانید. با ابراز قدردانی از تمام زحماتی که او برای رفاه شما و فرزندانتان به کار می‌گیرد، او را دلگرم‌تر به زندگی خواهید کرد. با دریافت انرژی مثبت از شما، او تمایل بیشتری به تامین خواسته‌های شما خواهد داشت.

حرف آخر

در پایان، به خاطر داشته باشید که با رعایت این چند نکته ساده، به راحتی می‌توانید از همسرتان برای هر خریدی پول دریافت کنید و با خوشحالی به خواسته‌هایتان دست پیدا کنید. همسرتان دوست دارد از سوی شما احترام و تقدیر بیشتری ببیند، پس تلاش کنید این نوع محبت‌های ساده را در زندگی روزمره‌تان بیشتر کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

Amirkabir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت