» مطالب » سبک زندگی » آموزش آشپزی » طرز تهیه لازانیا بدون نیاز به فر
لازانیا بدون فر1
آموزش آشپزی

طرز تهیه لازانیا بدون نیاز به فر

اردیبهشت 11, 1403 3029

طرز تهیه لازانیا بدون نیاز به فر با استفاده از روشی فوق العاده جذاب را می‌توانید در این بخش از آموزش آشپزی بیاموزید. این روش ساده تهیه لازانیا در منزل، یکی از بهترین و محبوب‌ترین دستورها در لیست لازانیا خانگی است. این لازانیا می‌تواند با استفاده از مرغ، گوشت و حتی سویا تهیه شود.

مواد مورد نیاز لازانیا بدون فر

لازانیا بدون فر

طرز تهیه لازانیا بدون فر

با روش ساده بدون استفاده از فر، ابتدا پیاز را تفت داده و سیر را به آن اضافه کنید. پیاز و سیر را به خوبی تفت دهید تا سبک شوند، سپس گوشت چرخ‌کرده یا سویا را اضافه کرده و مجدداً تفت دهید. در مرحله بعد، فلفل دلمه‌ای و قارچ را به مواد اضافه کرده و مجدداً کمی تفت دهید.

بعد از تفت دادن مواد، نمک، فلفل و ادویه‌ها را اضافه کرده و در آخر رب گوجه‌فرنگی را به مواد اضافه می‌کنیم. مواد باید به خوبی با رب گوجه‌فرنگی ترکیب شوند. سپس، شیر را به مواد اضافه کنید. استفاده از شیر در این مرحله به دلخواه شماست و قابل حذف هم می‌باشد.

در مرحله آخر، ورقه‌های لازانیا را خرد کرده و به موادی که تفت داده شده اضافه می‌کنیم. سپس آب را به اندازه‌ای به مواد اضافه کنید که به خوبی روی سطح لازانیاها را بپوشاند. درب تابه را می‌گذاریم و مواد را با حرارت متوسط پخته می‌کنیم.

زمانی که آب مواد کشیده شد، نوبت اضافه کردن پنیر پیتزاست. در این مرحله، پنیر پیتزا را روی مواد ریخته و روی پنیر، جعفری یا آویشن میریزیم و مجدداً درب تابه را می‌بندیم تا پنیر آب شود.

پس از حدود ۵-۷ دقیقه، پنیر آب شده و لازانیا کته شما آماده سرو است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

Amirkabir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت